Monday, February 28, 2011

ALPHA LIPID LIFELINE - Menjana Kekayaan & Kesihatan

Bagaimana ALPHA LIPID LIFELINE boleh menjana kekayaan dan kesihatan. Senang saja, bisnes kita ni REAL PEOPLE, REAL MONEY, REAL PRODUCT!

Real People-maksudnya orang-orang (pengedar2 dan leader2) adalah tulus ikhlas, bertanggungjawap, honesty, integrity dan komited untuk bantu anda berjaya dan mencapai pendapatan lumayan.

Real Money-maksudnya pendapatan yang diperoleh tidak diputar belit atau dicerita lebih atau "exaggerated". Anda boleh tanya sendiri berapa income leader2 di sini, dan mereka bukan sombong atau bercakap bohong tentang pendapatan dari bisnes ini. Duit Berbeg-beg yang mereka dapat adalah Real Money!

Real Product-produk yang dipasarkan adalah Unik, Diperlukan, Repeat Order. Produk yang memang memberi manfaat kesihatan yang nyata kepada pengguna dan dikaji oleh saintis-saintis.

Jadi Apa lagi yang anda mahu?

Jangan cari alasan, cari jalan untuk Berjaya.

Selamat Maju Jaya dari Saya!

Ambillah peluang ini, peluang jarang-jarang datang dalam hidup, dan jika ianya datang jangan sia-siakan peluang tersebut.

Usahawan sepenuh/separuh masa di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd diperlukan. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini atau ingin pergi ke BISNESS PRESENTASI daripada pihak syarikat N.Z New Image Sdn Bhd setiap Rabu jam 9.00 malam bertempat di Tingkat 2, Wisma Getah Asli, Kuala Lumpur. Tempat adalah terhad.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment