Tuesday, February 8, 2011

Kenapa Anda Perlu Pilih Perniagaan MLM di Syarikat N.Z New Image Sdn Bhd

Ramai yang memilih MLM sebagai bentuk perniagaan yang ingin diceburi kerana industri MLM mempunyai tarikannya yang tersendiri. Antara kelebihan unik industri MLM adalah:

Kebebasan masa
Ramai individu yang berjaya dalam pemasaran berbilang tingkat mengatakan manfaat utama perniagaan mereka adalah kebebasan masa. Ianya amat berbeza berbanding dengan perniagaan tradisional di mana apabila perniagaan berkembang semakin banyak masalah timbul dan semakin sibuk pemilik syarikat. Dalam MLM pula, apabila seseorang semakin berjaya, semakin banyak masa yang dia ada. Ini kerana ramai leader di bawahnya hebat-hebat dan berdikari. Oleh itu penting untuk sesiapa yang ingin menceburi industri MLM untuk melatih leader-leader.

Kerja Tanpa BOSS
Memang semua orang pun tidak suka bekerja di bawah seorang majikan lebih-lebih lagi majikan yang banyak beri tekanan yang keterlaluan. Dalam MLM, anda dianggap sebagai rakan kongsi kepada syarikat dan anda adalah BOSS dan rangkaian anda adalah perniagaan anda. Sekiranya rangkaian anda berkembang, maksudnya perniagaan anda berkembang.

Masa Kerja Fleksibel
Perniagaan MLM tidak ada kekangan masa, waktu bekerja atau waktu tamat kerja. Anda boleh kerja anytime untuk memperkembangkan lagi perniagaan anda. Ciri ini menyebabkan MLM sangat sesuai untuk golongan seperti:
  • Ibu-ibu yang ingin waktu kerja yang fleksibel
  • Mereka yang kerja full-time tetapi ingin mencari pendapatan tambahan secara part-time
  • Usahawan yang telah ada perniagaan sendiri
  • Sesiapa saja yang ingin masa kerja fleksibel
Risiko rendah
MLM adalah perniagaan dan semua perniagaan melibatkan pelaburan modal dan pemilik perniagaan terpaksa tanggung risiko. Sekiranya berbanding dengan banyak perniagaan tradisional risiko melibat diri dalam MLM adalah rendah kerana modal yang diperlukan sedikit.

Potensi Pendapatan Besar
Potensi pendapatan dalam MLM memang tinggi kerana rangkaian seseorang individu mengkin mempunyai beribu-ribu ahli. Ada individu yang berjaya menaja leader daripada luar negara dan membina network di negara tersebut, maka individu yang menaja tersebut sudah ada international business dan sudah pasti pendapatan bulanan sangat tinggi. Akan tetapi MLM bukannya mudah. Hanya mereka yang sanggup bekerja keras dan tidak mudah putus asa yang akan menikmati pendapatan lima angka atau enam angka.

Usahawan sepenuh/separuh masa di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd diperlukan. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini atau ingin pergi ke BISNESS PRESENTASI daripada pihak syarikat N.Z New Image Sdn Bhd setiap Rabu jam 9.00 malam bertempat di Tingkat 2, Wisma Getah Asli, Kuala Lumpur. Tempat adalah terhad.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment