Tuesday, March 22, 2011

Tepuk Dada Tanya Selera - NAK ke TAKNAK.

Salam & selamat sejahtera;

Antara respon segera dan jawapan yang saya terima apabila mengwar-warkan potensi perniagaan Alpha Lipid Lifeline dan SDII ini ialah market dah tepu, growth factor dah slow (betul kerr??), dah ramai orang buat bisnes ni dan yang seumpama dengannya. Paling saya ingat ada pulak yang kata duit royalti dalam briefcase tu palsu, fotostat! (he..he.. entahlah mungkin diaorang ni suka yang palsu kot!)

Jawapan saya adalah berdasarkan contoh berikut;

1. Syarikat terkemuka Measat Broadcast Network System Sdn. Bhd., syarikat penyedia tv kabel berbayar iaitu ASTRO. Berapa ramai yang telah melanggan ASTRO? tetapi berapa ramai pulak yang masih belum melanggannya? Promosinya yang cukup hebat dan menarik sekali!! ASTRO di rumah pun tapi tengok bola diluar…

2. Syarikat AVON Cosmetics muncul sebagai syarikat No. 1 dalam senarai Top 100 Company (Direct selling) di dunia!. Kita sangat biasa dengan produk Avon tetapi adakah kita penggunanya??

3. Syarikat yang telah lama bertapak seperti COSWAY, AMWAY masih lagi wujud sehingga sekarang! mengapa masih tidak tepu?? jawapannya kualiti produk diiktiraf, customer friendly,  maka jualannya berulang-ulang (repeat order) dan momentumnya kekal hingga sekarang..

4. Program 4D (duduk diam dapat duit)… Ramai yang teruja dan join walaupun tanpa membuat sedikit kajian latar belakang perniagaan jenis ini… kalau duit lesap kita pun terduduk terdiam.. 2D pulak..
Jadi beza antara kita ialah mengambil PELUANG!
Peluang datang dan pergi..
Pengedar sepenuh/separuh masa di daerah anda seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak diperlukan. Pengedar akan berdaftar sebagai ahli yang sah di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd dengan mengedarkan product ALPHA LIPID LIFELINE & SLIM DIET 2. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment