Sunday, February 6, 2011

Salam Perkenalan Dari Syarikat N.Z New Image Sdn Bhd

Syarikat N.Z New Image Sdn Bhd adalah anak syarikat kepada New Image International yang berpengkalan di Aukland, New Zealand. Selain di Malaysia, New Image International juga membuka syarikat di Australia, Indonesia, Philipines, Singapura dan juga di Taiwan. Di Malaysia, pejabat N.Z New Image Sdn Bhd adalah beralamat di A-20-3 & A-20-4, Northpoint Offices, Mid Valley City, No.1 Medan Syed putra Utara, 59200 Kuala Lumpur. Website : http://www.newimageasia.com/

Produk utama yang diimport oleh syarikat N.Z New Image Sdn Bhd ialah susu colostrum ALPHA LIPID LIFELINE yang mula dibawa masuk sejak tahun 2007 dan terus berkembang sehingga ke hari ini. Produk hebat ini ialah susu colostrum awal lembu yang terbukti berkesan memulih dan mencegah pelbagai jenis penyakit.

Setelah kejayaan produk ALPHA LIPID LIFELINE, pihak syarikat mengimport pula produk penurunan berat badan yang berjaya di New Zealand yang dikenali sebagai SLIM DIET 2 atau SD2 pada tahun 2010. Produk hebat berasaskan soya ini telah memegang rekod penurunan berat badan terpantas di New Zealand.

Usahawan separuh/sepenuh masa di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd diperlukan. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini atau ingin pergi ke BISNESS PRESENTASI daripada pihak syarikat N.Z New Image Sdn Bhd setiap Rabu jam 9.00 malam bertempat di Tingkat 2, Wisma Getah Asli, Kuala Lumpur. Tempat adalah terhad.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment