Tuesday, February 15, 2011

Rahsia Jutawan MLM Bill Britt

Memetik kata-kata Bill Britt, jutawan perniagaan jualan langsung MLM:

"Sebenarnya tiada rahsia. Saya hanya tunjukkan bisnes ini kepada 1,200 orang. 900 kata, 'Tak Nak,' hanya 300 yang mendaftar. Dari 300 tersebut, hanya 85 yang bergerak. Dari 85 tersebut, hanya 35 yang serius, dan dari 35 orang tersebut, 11 menjadikan saya seorang jutawan. Ia hanyalah permainan angka..."

Adakah anda bersedia untuk bermain permainan angka? Jika bersedia, temui 1,200 orang prospek tersebut dan tunjukkan peluang perniagaan anda kepada mereka. Jangan lupa untuk membuat susulan kerana jarang prospek "sign-up" pada pertemuan pertama.

Sekiranya anda tidak sanggup berjumpa dengan 1,200 prospek secara "muka-ke-muka" atau bertemu muka, adakah anda akan terlepas peluang untuk mengecapi kejayaan melalui jualan langsung MLM? Teknologi terkini memungkinkan anda menunjukkan pelan ganjaran jualan langsung MLM anda kepada beribu-ribu orang, malah berjuta-juta orang tanpa perlu anda meninggalkan rumah anda. Anda boleh menunjukkannya kepada sesiapa sahaja tidak kira di mana mereka berada, di Malaysia atau di negara lain. Teknologi yang saya maksudkan ialah Internet dan Autoresponder. Anda boleh menggunakan Internet untuk mempromosi peluang perniagaan jualan langsung MLM anda kepada berjuta-juta orang di seluruh dunia dan kemudian menggunakan Autoresponder untuk membuat susulan. Bayangkan apa impak yang teknologi tersebut boleh buat ke atas perniagaan anda?

Usahawan sepenuh/separuh masa di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd diperlukan. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini atau ingin pergi ke BISNESS PRESENTASI daripada pihak syarikat N.Z New Image Sdn Bhd setiap Rabu jam 9.00 malam bertempat di Tingkat 2, Wisma Getah Asli, Kuala Lumpur. Tempat adalah terhad.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment