Tuesday, February 15, 2011

Produk ' Repeat Order' Adalah Kelebihan MLM di N.Z New Image Sdn Bhd

Salam sejahtera semua. Pada hari ini saya nak berkongsi tentang kelebihan produk yang di import oleh syarikat New Image Sdn Bhd iaitu "REPEAT ORDER".

Sewaktu saya di pejabat NZ New Image di Midvalley,  saya tegur seorang pelanggan yang datang beli produk di ofis kami. Beliau bernama Puan Idayu dari Kepong sahaja.

Pada asalnya beliau mencuba produk SD2-Slim Diet2 untuk mengurangkan berat badan beliau, tetapi pada waktu yang sama beliau ada masalah batuk yang kronik. Batuk yang dialami dah lebih 2 bulan dan dah puas jumpa doktor, masih belum hilang. Memang batuk yang kronik dan kerap akan menyebabkan keletihan dan memang mengganggu aktiviti harian.

Alhamdulillah setelah beliau menggunakan Alpha Lipid Lifeline selama 2 minggu, masalah batuk telah tiada lagi. Alhamdulillah! Mungkin apabila antibodi dalam badan sudah kuat maka segala allergen/bahan alergi atau "cough causing pathogen" atau mukus di ruang paru-paru akan keluar dari rongga paru-paru.

Kini beliau sangat bersyukur kerana diperkenalkan produk ini. Jadi tuan2/puan2/cik/encik/ sekalian, berkongsilah kebaikan produk Alpha Lipid Lifeline kepada rakan-rakan, saudara mara anda , mungkin kita dapat bantu perbaiki tahan kesihatan mereka.

Kini Puan Idayu "REPEAT ORDER" produk Alpha Lipid Lifeline ini kerana beliau ingin kekal sihat dan tak mampu atau tak ingin jatuh sakit lagi.
Saya sembang-sembang dengan beliau, eh beliau minat nak buat bisnes la pulak! Sebab beliau nampak DUIT dalam BEG!! (seperti gambar di atas)

Ada rakan-rakan beliau sekarang dah order Alpha Lipid Lifeline sebab dah tengok Puan Idayu semakin sihat dan cergas! Tak perlu kempen, atau merayu-rayu cari orang nak beli! Orang tengok dah sihat,, mereka pun nak sihat juga!

Usahawan sepenuh/separuh masa di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd diperlukan. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini atau ingin pergi ke BISNESS PRESENTASI daripada pihak syarikat N.Z New Image Sdn Bhd setiap Rabu jam 9.00 malam bertempat di Tingkat 2, Wisma Getah Asli, Kuala Lumpur. Tempat adalah terhad.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment