Tuesday, March 15, 2011

Kenapa Anda Perlu Menjalankan Perniagaan Jualan langsung

Veteran yang terlibat dalam Pemasaran Jaringan mengatakan ia berkesan kerana:

1.  Walaupun dalam keadaan ekonomi yang baik, terdapat ramai orang yang masih memerlukan pendapatan tambahan. Kebanyakan kita masih hidup bergantung sepenuhnya kepada gaji dari bulan ke bulan. Ramai yang tidak mampu membeli barangan keinginan hati mereka, menghantar anak ke institusi pendidikan pilihan dan pekerjaan mereka pula tidak dapat memberikan tambahan pendapatan untuk mencapai keinginan-keinginan tersebut  menyebabkan Pemasaran Jaringan menjadi medan pilihan menambahkan pendapatan. Risikonya adalah rendah dan potensi kewangannya adalah hebat menyebabkan Pemasaran Jaringan akan sentiasa diperlukan.

2.  Ramai antara kita mencari kebebasan dari pekerjaan yang tidak disukai atau mencari kebebasan dalam kewangan. Kedua-dua boleh didapati dalam Pemasaran Jaringan.  Kedua-dua aspek kehidupan ini yang ada dalam konsep Pemasaran Jaringan menjadikannya sangat digemari.

3.  Faktor masa telah menjadi satu faktor penting dalam kehidupan. Masa untuk keluarga tersayang dan masa untuk diri sendiri menyebabkan ranai memilih untuk bekerja dari rumah. Mereka tidak perlu bersesak-sesak mengejar waktu kerja. Mereka tidak perlu berpakaian kemas untuk melakukan perniagaan ini.

4.  Produk atau Perkhidmatan menarik yang ditawarkan oleh syarikat Pemasaran Jaringan menyebabkan ramai yang meyertai profession ini. Pemasar-pemasar Jaringan adalah pemecah kategori tersendiri dengan mengeluarkan produk atau perkhidmatan yang unik. Ini menyebabkan ramai yang tertarik kerana pengalaman penggunaan produk Pemasaran Jaringan adalah menyeronokkan mereka, lantaran ramai yang bersedia untuk berkongsi pengalaman mereka dengan orang lain.

Pengedar sepenuh/separuh masa di daerah anda seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak diperlukan. Pengedar akan berdaftar sebagai ahli yang sah di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd dengan mengedarkan product ALPHA LIPID LIFELINE & SLIM DIET 2. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment