Tuesday, March 15, 2011

Perniagaan Jualan langsung - Kebebasan Kewangan & kesihatan

Dari hari ke hari, keperluan untuk menyediakan keperluan asas untuk diri sendiri dan keluarga semakin bertambah. Harga barangan sentiasa naik tetapi pendapatan tidak meningkat dengan cepat seperti mana kenaikan harga barangan. Ini menyebabkan ramai hidup dalam keadaan terdesak untuk mengatasi permasalahan ini lantas ada yang terpaksa berhutang sana-sini untuk menyelesaikan pelbagai dilema kewangan mereka.

Sebaliknya, terdapat ramai juga yang inginkan sesuatu yang lebih untuk diri mereka dan keluarga. Keselesaan hidup menjadi matlamat kewangan mereka. Mereka mungkin mempunyai keperluan asas tetapi inginkan lebih wang untuk menghapuskan hutang cepat, menambahkan wang simpanan, merangka pelan pencen, beli rumah atau kereta idaman atau pun mengerjakan Haji, Selain itu, nikmat hidup seharian seperti menjadi ibu bapa yang sentiasa dirumah dan bercuti lebih lama atau  lebih masa terluang juga menjadi pilihan keselesaan hidup masa ini.

Sebagai salah satu jalan keluar, memandangkan 9 dari 10 punca rezeki datangnya dari perniagaan, ramai antara kita yang memasang cita-cita ingin berjaya sebagai ahli perniagaan atau menukar karier mereka untuk berniaga sendiri. Namun, perniagaan bukanlah semudah yang disangka.

Bagi mereka yang telah melalui senario kehidupan, seperkara yang diinginkan adalah kesihatan tubuh badan untuk menikmati kehidupan seharian. Tidak dapat dinafikan perkembangan industri kesihatan begitu meningkat dari masa ke semasa. Hospital-hospital baik awam atau swasta semakin banyak tumbuh dimerata tempat. Selain itu, industri pemakanan kesihatan menjadi semakin rancak di dunia sehingga dianggarkan pada tahun 2012, industri ini akan tumbuh sehingga USD 1 trillion setahun.

Dari senario diatas dapat dirumuskan dua perkara iaitu kebebasan kewangan dan kesihatan menjadi aspek penting dalam kehidupan dunia. Kedua-duanya saling bergantung rapat dalam kita mengecapi kehidupan seharian.

Pengedar sepenuh/separuh masa di daerah anda seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak diperlukan. Pengedar akan berdaftar sebagai ahli yang sah di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd dengan mengedarkan product ALPHA LIPID LIFELINE & SLIM DIET 2. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment