Monday, March 14, 2011

Perniagaan Jualan Langsung

Selamat berjumpa kembali..

Pada kali ini mari kita sama-sama berkongsi cerita yang sangat menarik iaitu perniagaan jualan langsung. Dalam era dunia bertambah maju, penduduk dunia semakin bertambah dari hari kehari. Sumber-sumber untuk mencari nafkah hidup juga semakin kecil. Peluang-peluang pekerjaan juga semakin kurang terutama apabila ekonomi meleset. Jika dahulu peluang bekerja dengan sektor awam menjadi pilihan, kini pertambahan penduduk dan sistem pentadbiran yang semakin berteknologi canggih telah mengurangkan peluang kita untuk berjawatan disektor awam.

Ramai antara kita mengetahui bahawa 9 daripada 10 punca rezeki datangnya dari perniagaan. Maka ramai yang ingin berniaga. Sesungguhnya perniagaan bukanlah semudah yang disangka. Anda memerlukan skill yang tinggi untuk berjaya. Modalnya juga adalah tinggi.

Jualan Langsung adalah salah satu cara mudah untuk anda berniaga dan menambahkan pendapatan. Didalam industri Jualan Langsung, telah direka pelbagai  sistem untuk anda berjaya. Tetapi seperti prinsip perniagaan lain, anda juga perlu berusaha mempelajari skill perniagaan untuk berjaya dalam industri ini. Komitmen tinggi juga perlu diberikan untuk anda mencapai hasil yang diingini.

Ramai ahli perniagaan tersohor dunia (Donald Trump, Robert Kiyosaki, Warren Buffet, Richard Branson) percaya bahawa sistem Jualan Langsung yang ada pada masa kini adalah satu cara yang boleh membuatkan orang kebanyakan (biasa) menjadi kaya dan berjaya dalam jangkamasa yang pendek serta dengan modal yang rendah.

Ingat seperti kata Robert Kiyosaki,  ”bukan duit yang membuatkan anda kaya tetapi skill perniagaan yang anda pelajari.”

Selamat Berusaha..

Pengedar sepenuh/separuh masa di daerah anda seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak diperlukan. Pengedar akan berdaftar sebagai ahli yang sah di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd dengan mengedarkan product ALPHA LIPID LIFELINE & SLIM DIET 2. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini.
Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

1 comment:

  1. Jika anda mempunyai masalah kewangan, maka sudah tiba masanya untuk anda tersenyum. Anda hanya perlu menghubungi Encik Benjamin dengan jumlah yang anda ingin pinjam dan tempoh pembayaran yang sesuai dengan anda dan anda akan mempunyai pinjaman anda dalam tempoh tiga hari bekerja. Saya hanya mendapat manfaat untuk keenam kali pinjaman sebanyak 700 ribu dolar untuk tempoh 180 bulan dengan kemungkinan membayar sebelum tarikh tamat tempoh. Encik Benjamin telah membantu saya dengan pinjaman.Membuat hubungan dengannya dan anda akan melihat bahawa dia adalah seorang yang sangat jujur dengan hati yang baik. E-melnya adalah lfdsloans@lemeridianfds.com dan nombor telefon WhatAppnya ialah + 1-989-394- 3740

    ReplyDelete