Tuesday, March 15, 2011

Memahami Bagaimana Pemasaran Jualan langsung


Konsep Pemasaran Jaringan adalah mudah. Ia mengandungi 2 prinsip asas yang utama. Pertama, syarikat bergantung kepada pengedar bebas untuk menjual produk atau perkhidmatan mereka terus ke pengguna. Syarikat telah mengelakkan orang tengah yang biasa wujud dalam perniagaan tradisional. Dalam Jualan Terus, anda tidak memerlukan tempat berjual atau kempen pengiklanan yang selalunya berkos tinggi dan mahal.

Keduanya, wakil-wakil pengedar bebas ini diberikan peluang untuk membina organisasi jualannya dan rangkaian pengedarannya atau lebih dikenali membina downline. Wakil pengedar tersebut akan menerima habuan kewangan mingguan, bulanan atau tahunan daripada syarikat.

Atas kertas, nampak mudah. tetapi pelaksanaannya adalah kompleks. Wakil pengedar bergantung kepada syarikat untuk membekalkan produk atau perkhidmatan berkualiti dan merencanakan sistem sokongan seperti operasi, pemasaran, jualan khidmat pelanggan dan pembangunan insan. Syarikat bergantung kepada wakil pengedar untuk mempelajari dan mengikuti sistem serta mengajarkannya kepada wakil pengedar downline mereka. Kejayaan mutlak syarikat pemasaran jaringan bergantung kepada sejauhmana efektifnya sistem dan kebolehan wakil pengedar mengikuti dan mengajar sistem tersebut. Untuk segalanya berjaya semua pihak perlu komited, ghairah dan bekerjasama serta mempunyai nilai yang tak perlu disebut lagi iaitu adil dan jujur.

Pengedar sepenuh/separuh masa di daerah anda seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak diperlukan. Pengedar akan berdaftar sebagai ahli yang sah di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd dengan mengedarkan product ALPHA LIPID LIFELINE & SLIM DIET 2. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment