Wednesday, March 23, 2011

Royalti di Indonesia

 
 
Tahniah diucapkan kepada saudara Wan Hamidi kerana menerima Royalti di Indonesia.
 
Saya menyeru rakan-rakan saya supaya bersabar dan terus konsisten dalam mengembangkan perniagaan ini melalui menolong orang ramai menjadi sihat dan membantu mereka merubah taraf hidup mereka. Misi anda sangat mulia, berdoalah kepada Allah supaya misi ini Berjaya dunia dan akhirat.
Saya amat yakin bahawa suatu hari nanti akan ada lebih ramai yang dapat Wang Royalti di Indonesia dalam ratusan jutaan rupiah setiap kali dapat kerana pasaran di sana amat besar dan golongan yang kaya amat ramai dan memang lebih ramai berbanding di Malaysia. Cuma cabarannya bagaimana mencapai sasaran tersebut? Tepuk dada Tanya diri anda! Semuanya terpulang kepada diri anda.
Produk yang dipasarkan iaitu Alpha Lipid Lifeline dan lain2 amat berkualiti tinggi dan berkesan kpd pengguna
 
Kepada sesiapa yang mempunyai rakan-rakan di indonesia, inilah PELUANG atau lombong emas untuk buat duit. Kita jadi pioneer di indonesia. Pasaran di indonesia sangat besar.
 
Pengedar sepenuh/separuh masa di daerah anda seluruh Malaysia & Sabah/Sarawak diperlukan. Pengedar akan berdaftar sebagai ahli yang sah di bawah syarikat N.Z New Image Sdn Bhd dengan mengedarkan product ALPHA LIPID LIFELINE & SLIM DIET 2. Jangan lepaskan peluang menjadi jutawan N.Z New Image Sdn Bhd. Sila hubungi/SMS saya untuk sebarang pertanyaan mengenai peluang perniagaan ini.

Mohd Azizi Bin Abd Aziz
Supervisor
ID No : 255016
Tel No : 013 9837195
N.Z New Image Sdn Bhd
Products : Alpha Lipid Lifeline & Slim Diet 2
website : http://www.newimageasia.com.my/

No comments:

Post a Comment